Blogi

Digitaalsed ekraanid kui välimeedia tulevik

Kommenteeri Kommenteeri
Jaga postitust Facebook LinkedIn Twitter Email
18 / detsember / 2020

Reklaamimaailm on järjepidevalt uute võimaluste otsinguil. Maastik on pidevas muutuses, otsitakse uusi kanaleid ja väljundeid, kuidas jõuda võimalikult efektiivselt potentsiaalsete klientideni. Kui suurimaid muutusi oleme ehk näinud digiturunduses, mis on kannustatud aina pikemast veebis veedetud ajast, siis viimastel aastatel otsitakse aina enam uusi lahendusi ka traditsioonilises reklaamis – tele-, raadio- ja välireklaam. Kui esimese kahe puhul on uued lahendused pigem

sisulised ning tulevad loovtiimilt värskete mõtete ja visuaalide näol, siis välimeedia puhul on näha ka vormilist muutust. Suuremõõtmelised välimeediapinnad, bussipeatuste klaasvitriinid ja suured PVC plakatid on aina enam asendumas digitaalsete lahendustega. Üha enam valitakse erinevas suuruses ekraane, mis on multifunktsionaalsemad tänapäevases kiiresti muutuvas ja infoküllusega hiilgavas maailmas.

Miks valitakse aina enam välimeedialahendusteks just ekraane?

  • Võimekus näidata mitmekülgsemat sisu ja kuvada nii staatilist sisu kui ka videosid ja animatsioone.
  • Võimalus kombineerida paljude klientide sisu ja reklaame ning kuvada nende vahele ka ühiskondlikult olulist infot. Kliendid ei pea enam tegema suurt investeeringut, et osta korraga mitmeks nädalaks või kuuks ühte konkreetselt meediapinda.
  • Reaalajas haldamine ja sisu muutmine annab võimaluse teha hetkega muudatusi, lisada uusi reklaame ning vahetada nende kuvamise sagedust ja järjekorda.
  • Digitaalsed reklaamipinnad lühendavad reklaamide klientideni jõudmise protsesse. Puudub ajamahukas, füüsilisi materjale raiskav ja kulukas protsess bännerite ja plakatite tootmiseks ning paigaldamiseks.
  • Ekraanidel kuvatavad info ja reklaamid ei kulu ajas, ei pleegi päikese käes ning ei rebene kõva tuulega. Ekraanide valgustugevust on võimalik alati reguleerida, et kuvatav sisu oleks efektne ning hästi nähtav nii päikeselise ilmaga kui ka pimedas.

Digitaalsed välimeedialahendused ei välista ühtegi klienti ega sihtgruppi. Meie kogemus näitab, et kliendiks võib olla nii eraettevõte, meediapindu haldav agentuur kui ka avalik sektor. Kui ettevõte ei soovi kohe suurt investeeringut teha ning alguses digitaalseid lahendusi vaid testida, on tal selleks kaks võimalust. Turul on mitmeid meediaagentuure, kes on juba soetanud ekraane ning müüvad nendel näitamise teenust. 

Kui ettevõttel on siiski soov näidata vaid oma sisu ning ehk ka tulevikus päris isiklik ekraan soetada, siis testperioodiks sobib ideaalselt mobiilne LED treiler. Mobiilsel LED treilerile on paigaldatud sisuliselt samasugune ekraan nagu on statsionaarsed ekraanid, ent tänu treilerile on seda võimalik igal aja hetkel ümber paigutada. Nii on ettevõttel võimalik katsetada erinevaid asukohti ning 360 kraadi pööratav ekraan annab võimaluse ka testida erinevaid vaatenurki.

Tänaseks on mitmeid ettevõtteid, kes on juba teinud otsuse endale väliekraanid osta.

Nii on nendel ettevõttetel täielik kontroll ekraanil kuvatava sisu üle. Kui mingil ajahetkel endal piisavalt sisu pole jagada, siis on võimalik seda pakkuda reklaamipinnana ka teistele ettevõtetele või kohalikele organisatsioonidele. Lisaks reklaamidele on võimalik nendel ekraanidel kuvada ka ühiskondlikult olulist infot nagu näiteks Terviseameti soovitused või teavitada elanikkonda piirkonnas toimuvas, näiteks liikluspiirangutest.

Selge on see, et ekraanid on välimeedias kanda kinnitamas ja populaarsust kogumas. Tänaseks on turul piisavalt lai valik, et leida sobiv lahendus ka neile, kes vajavad tingimustest tulenevalt erimõõtmelist, erilise kuju või kinnitusviisiga ekraani. Kui sa aga veel päris hästi ei tea, millist lahendust tahaksid, siis võta meie kogenud meeskonnaga ühendust ning aitame sind selles protsessis.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga